close

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

OKREŚL CHARAKTER TWOJEJ MARKI

Kapitalizm rządzi się bezlitosnymi prawami, dlatego współcześni przedsiębiorcy mają problem z przedarciem się do szerokiego grona odbiorców i zdobyciem zaufania klientów. Jest to jednak możliwe, jeśli podejmą działania nastawione na kreowanie spójnej i jasnej identyfikacji marki. Podstawą będzie silny, przemawiający logotyp, który nawet nieświadomie odciśnie się w pamięci odbiorców.

Czasem wystarczy już niewielkie skojarzenie wizualne, aby połączyć produkt z jego marką. To rodzaj sukcesu, do którego niestrudzenie dąży każda firma. My im w tym pomagamy, dbając o wyrażenie autentyczności i stylu. Dlatego nasi klienci są przekonywujący i transparentni.

JAK ZBUDUJEMY WIZERUNEK TWOJEJ FIRMY?

Pokaż wszystkim jaka jest Twoja firma. Współpracuj ze specjalistami, którzy rzetelnie wykreują obraz, godny zaufania dla klientów. Możemy Cię przeprowadzić przez wszystkie elementy identyfikacji: wizytówki, papier firmowy, markowe gadżety. Otrzymasz od nas unikatowy wizerunek, który umieścimy gdzie sobie zażyczysz.

Nasz zespół świetnie odnajduje się w zadaniach kreatywnych i ma doskonałe kompetencję do stworzenia konsekwentnej i skutecznej strategii budowania wizerunku marki. Wypełnij nasz formularz kontaktowy i sprawdź jakie rozwiązanie możemy Ci zaproponować.

Pakiety

LOGO1

LOGO2

LOGO3

Projekt logotypu

3 propozycje

6 propozycji

12 propozycji

Poprawki do propozycji

do 3 poprawek

do 5 poprawek

do 10 poprawek

Projekt wizytówki

1 wersja

3 wersje

6 wersji

Projekt papieru firmowego

1 wersja

3 wersje

6 wersji

Projekt banera reklamowego

-

1 projekt

3 projekty

Projekt stopki e-mail

-

1 projekt

3 projekty

Dodatkowe projekty

-

projekty gadżetów firmowych

projekty gadżetów firmowych
+ layout strony www

Format zapisu

PDF (krzywe)

3 wybrane formaty

wszystkie popularne

Księga znaku

-

-

Format PDF
+ druk (3szt.)

Cena

1 200 zł netto

2 500 zł netto

6 500 zł netto

Wyceń usługę:

Twoja reklama na Samochody.pl

Zostań Partnerem

Samochody.pl to portal ogłoszeń motoryzacyjnych cieszący się coraz większą popularnością. Liczba ogłoszeń stale rośnie, a w ofercie pojawiają się samochody osobowe i dostawcze zarówno nowe jak i używane, motocykle, maszyny rolnicze, budowlane, przyczepy, części, narzędzia oraz usługi wynajmu i inne związane z motoryzacją. Jest to zatem strona przeznaczona nie tylko dla osób poszukujących nowego samochodu, ale także przydatne rozwiązanie dla firm, które chcą nawiązać współpracę lub promować swoje usługi. Liczne oferty sprzedaży i coraz większa baza firm z usługami sprawiają, że Samochody.pl stają się jednym z większych graczy na rynku ogłoszenia motoryzacyjne. Konto partnera to zupełna nowość, dzięki której firmy związane z motoryzacją mogą dodawać artykuły i promować produkty ze swojej oferty.

Reklamuj swoje usługi

Oprócz standardowych opcji takich jak sprzedaż czy oferty zakupu pojazdów, na portalu Samochody.pl firmy związane z motoryzacją mogą reklamować swoje usługi to dobra okazja na poszerzenie grona odbiorców i klientów za pomocą rosnącego zainteresowania stroną. Reklamy po opłaceniu są wyświetlane na głównej stronie. Jak widać, portal nie jest ukierunkowany wyłącznie na nowe samochody czy auta używane, to świetne rozwiązanie dla firm. W dużym uproszczeniu Samochody.pl oferują szereg możliwości dodawanie artykułów, produktów, a także reklamy swoich usług. Dotyczy to firm zajmujących się ubezpieczeniami, odszkodowaniami, a także szkół nauki jazdy, firm zajmujących się wyposażeniem warsztatów, stacji demontażu czy usług detailingu.

Baza firm

Obecnie w portalu Samochody.pl są zarejestrowane firmy o różnym przekroju działalności motoryzacyjnej salony i komisy samochodowe oferujące nowe modele i używane auta, firmy ubezpieczeniowe, pomoc drogowa, usługi holowania, detailingu, warsztaty mechaniczne i blacharsko-lakiernicze. Do Samochody.pl dołącza coraz to większa liczba firm, nie tylko prezentujących swoje oferty, ale także chcących nawiązać długotrwałą współpracę w portalem. Warto dołączyć do tak prężnie rozwijającej się strony motoryzacyjnej to może przynieść wyłącznie obopólne korzyści.